vv Zuidhorn heeft met Regiobank Zuidhorn en eetcafé “de Opstal” een driejarig sponsorcontract afgesloten. Met ingang van het volgend seizoen vormen Regiobank Zuidhorn en eetcafé “de Opstal” een hoofdsponsor-duo. Beide partijen zijn al jaren verbonden aan de vereniging. Henk Schultinga van Regiobank Zuidhorn was al een aantal jaren subsponsor ter aanvulling op het hoofdsponsorschap van Albert Heijn en ook Herman Mulder van “de Opstal” steunde de vereniging al prominent als stersponsor.
Een aantal weken geleden heeft de huidige hoofdsponsor Albert Heijn Zuidhorn (onderdeel van de Geha groep) aangegeven het hoofdsponsorschap niet te continueren. Het contract loopt dit seizoen af. Het management van de Geha groep heeft aangegeven na 7 jaar het stokje over te dragen. Bedrijfsleider Abbe Borger geeft aan dat hij het jammer vindt, maar dat hij zich neerlegt bij het besluit.
Albert Heijn is sinds juni 2008 hoofdsponsor van vv Zuidhorn geweest. Beide partijen hebben in die tijd een fantastische relatie gekend, waarbij ze elkaar op alle mogelijke gebieden hebben gesteund en versterkt. Eén van de hoogtepunten daarbij is nog steeds de voetbalplaatjesactie die Albert Heijn en vv Zuidhorn samen hebben gedaan. Uiteraard blijft de goede relatie in stand.
Regiobank Zuidhorn en eetcafé “de Opstal” hebben aangegeven samen de vacante positie in te vullen.
De sponsorcommissie van vv Zuidhorn heeft in zeer korte tijd een prima overeenkomst weten te sluiten met deze trouwe sponsoren. Het gaat Zuidhorn zowel als organisatie als ook sportief voor de wind de afgelopen jaren. Nu is ook op het gebied van sponsoring de continuïteit gewaarborgd met een prima sponsordeal.