In de maand februari stond er in de etalage van ’t Kappertje delicatessen een grote hond beplakt met advertenties van 't Kappertje delicatessen gemaakt door Margo Brekelmans. Aan deze beplakte hond hadden de dames van ’t Kappertje delicatessen een actie gekoppeld: Hoeveel advertenties zitten er op de hond geplakt?
Er werd massaal op gereageerd, bij de kapper (buren) was het bijna het gesprek van de dag.
Men kon meedoen met de actie tot 29 februari. Er werd dan ook volop gespeculeerd over de hoeveelheden, zelfs met formules ging men aan de slag. Het varieerde van omenabij de 100 tot wel 980 advertenties. De uiteindelijke hoeveelheid bedroeg 204 stuks. De gelukkige winnaar is Christy Romer uit Aduard. Zij hadden 204 stuks ingevuld. Afgelopen vrijdag werd de prijs overhandigd. Een mand gevuld met lekkere producten t.w.v. honderd euro. Een geslaagde actie aldus de dames, en zeker de moeite waard om nog eens een vergelijkbare actie op poten te zetten.